مقالات

لیست مقالات : اقتصاد استرالیا


مهمترین اخبار اقتصادی 18 اکتبر

25/07/1402    اقتصاد استرالیا

رحالیکه دولت نتانیاهو در حال آماده شدن برای حمله زمینی به غزه و گسترش درگیری ها برای دنبال کردن... #قیمت دلار استرالیا #حواله دلار استرالیا #ارسال پول به ایران # انتقال پول به استرالیا

ادامه مطلب...

رشد فروش هاروی نورمن نوید روزهای بهتری را می‌دهد!

12/12/1391    اقتصاد استرالیا

علیرغم آنکه فروش لوازم الکترونیکی و دیجتالی در فروشگاه‌های ما کاهش یافته است اما جالب توجه است که بیشترین فروش آنلاین هاروی نورمن را این وسایل تشکیل داده است.

ادامه مطلب...

تحریم های جدید استرالیا، ریسک های بزرگتر در تبادلات مالی با ایران

28/10/1391    اقتصاد استرالیا

دقت کنید که تبادلات مالی خصوصا تبادلات انجام شده در حساب بانکی شما تا سالهای طولانی نزد بانگ نگهداری و بایگانی شده و در صورت انجام تبادلات مالی غیرشفاف در حسابتان، متهم شدن به پولشویی و دور زدن قانون و یا فرار از مالیات و یا دیگر اتهامات قانونی ریسکی است که می تواند مدتهای طولانی شما و اعتبار مالی و حقوقی شما را تهدید کند.

ادامه مطلب...

دلیل تحریم ناگهانی ایران از سوی استرالیا

02/06/1391    اقتصاد استرالیا

از سوی دیگر، به تازگی و در آستانه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران، قرار بوده درخواستی از سوی استرالیا برای شرکت در این اجلاس به ایران فرستاده شود که البته با مخالفت احزاب مخالف دولت در این کشور روبه‌رو شده است. استدلال این احزاب برای مخالفت با شرکت در اجلاس، این است که چنانچه استرالیا در این اجلاس و در تهران حاضر شود، درخواست این کشور برای عضویت در شورای امنیت سازمان ملل با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

ادامه مطلب...