مقالات

مهمترین اخبار اقتصادی 1 دسامبر


09/09/1402 اقتصاد جهانی

مهمترین اخبار اقتصادی 1 دسامبر

 

هشدار صنعت ساخت و ساز
شنیده ها و تحلیل های ارائه شده از طرف تحلیلگران حاکی از هشداری است که صنعت ساخت و ساز منتشر می‌کند. به گفته‌ی کارشناسان، عدم ثبات RBA، صنعت ساخت و ساز را دچار آسیب های جدی خواهد نمود. با تغییرات اتفاق افتاده در بازار سهام، پیشبینی ها از رکود شدید در این صنعت در سال آینده خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید...

 

هشدار کمیسر اداره مالیات استرالیا
کریس جردن، کمیسر مالیات، به کسب و کار های تجاری هشدار داده است که استفاده از بدهی های مالیاتی پرداخت نشده و بازنشستگی را برای تقویت جریان نقدی خود متوقف کنند. او گفت که این سازمان یک بانک نیست و قول داده است که با بدهی های پرداخت نشده مقابله کند.

بیشتر بخوانید...

 

تقاضای کمک مالی بیشتر ایالت های استرالیا
با استفاده‌ی آنتونی آلبانیز از جلسه کابینه ملی چهارشنبه برای تحت فشار قرار دادن ایالت ها برای پذیرش مسئولیت بیشتر برای درمان اختلالات اولیه رشد و اوتیسم خفیف - که NDIS را به سمت نقطه شکست سوق می دهد - منابع گفتند که ایالت ها در ازای این مسئله از کانبرا پول بیشتری می خواهند.

بیشتر بخوانید...

 

تمدید لحظه آخری آتش بس
 به گفته اسرائیل و قطر، اسرائیل و حماس توافق کردند که آتش بس موقت را تا یک روز دیگر، دقایقی قبل از اتمام آن تمدید کنند. مذاکرات در مورد تمدید آن به پایان رسید و در آخرین لحظه اختلاف نظرها بر سر آزادی گروگان ها توسط حماس در ازای توقف یک روز دیگر در جنگ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید...