مقالات

ده (10) دلیل برای این که مانیمکس را انتخاب کنید:


26/08/1395 اقتصاد ایران

ده (10) دلیل برای این که مانیمکس را انتخاب کنید:

📌1- مانیمکس یک گروه قوی مالی صرافی است که به صورت قانونی در استرالیا، کانادا و ایران ثبت شده و مجوزهای لازم برای کار حرفه ای صرافی را از دولت های هر سه کشور دریافت نموده است. مانیمکس دارای مجوز شماره 248030 از بانک مرکزی ایران، مجوز شماره 100253638001 از Austrac استرالیا و مجوز شماره M112227208 از Fintrac کاناداست.

📌2- خروج ارز از ایران تابع قوانین و مقررات سخت و جدی است. حواله با مانیمکس خیال شما را راحت می کند که پول شما به صورت قانونی با پرداخت کلیه هزینه های قانونی و مالیات و بدون هیچ گونه دردسر و گرفتاری بعدی از ایران خارج و به مقصد مورد نظر شما می رسد.  بر خلاف تصور عمومی ورود ارز به ایران نیز تابع تشریفات قانونی است. ارسال پول با مانیمکس به ایران خاطر شما را از انتقال قانونی پول به حساب طرف ایران مطمئن می کند. (ماده 28 قانون مبارزه با پولشویی و قاچاق ارز)

📌3- برای همه حواله های ارسالی با مانیمکس شما می توانید اینویس رسمی قانونی هم در مقصد و هم در مبدا دریافت کنید. مانیمکس به پشتوانه مجوز بانک مرکزی ایران؛ علاوه بر صدور فاکتور قانونی در استرالیا و کانادا؛ می تواند فاکتور قانونی خروج ارز از ایران برای شما صادر کند. (ماده 31 دستورالعمل اجرایی نظارت بر فعالیت صرافی ها)

📌4- کلیه حواله های شما از طریق مانیمکس تا سقف روزانه 4 میلیارد تومان توسط شرکت تضامنی صرافی مجید اصلی و شرکا با سپرده گذاری ضمانت نامه بانکی معتبر نزد بانک مرکزی ایران تعهد شده است. بنابراین هیچ گونه نگرانی در مورد امنیت پول خود تا رسیدن به مقصد نخواهید داشت. در صورت ایجاد مشکل جدی در ارسال حواله، بانک مرکزی ایران پاسخگوی شما خواهد بود. (ماده 21 و 29 دستورالعمل اجرایی نظارت بر فعالیت صرافی ها)

📌5- شرکت مانیمکس در کشورهای استرالیا و کانادا و ایران دفتر رسمی و قانونی و فعال دارد و کلیه حواله ها به صورت مستقیم توسط همکاران گروه مانیمکس و بدون دخالت واسطه ها و افراد ناآشنا انجام می شود.

📌6- با مجوز بانک مرکزی ایران، امکانات دستگاه کارتخوان متصل به شبکه شتاب بانکی ایران در همه شعبه های مانیمکس در استرالیا کانادا و ایران مهیا شده است. با خیال راحت می توانید در ملبورن، ونکوور، تهران و مشهد کارت بکشید و به راحتی در استرالیا و کانادا دلار دریافت کنید.

📌7- شما هرگز به حساب شخصی صاحبان و یا خانواده مانیمکس در ایران پول واریز نمی کنید. کلیه پرداخت های شما به حساب شرکت تضامنی صرافی مجید اصلی و شرکا در ایران و شرکتهای وابسته به مانیمکس در استرالیا و کانادا خواهد بود. از این نظر هیچ ریسکی متوجه پول شما نیست. مطمئن خواهید بود که پول شما قانونی و ایمن از کشور خارج می شود و به مقصد می رسد.
همچنین مانیمکس هرگز از حساب های شخصی صاحبان و یا خانواده خود در ایران به شما پول پرداخت نمی کند. کلیه پرداختهای مانیمکس  صرفا از حساب شرکت تضامنی صرافی مجید اصلی و شرکا به حساب گیرنده حواله شما در ایران منتقل می شود. از این نظر مطمئن خواهید بود که پول وارده به حسابهای دوستان و خانواده شما قبلا از مسیر درست فیلتر شده و ریسک پولشویی و قاچاق ارز در حساب های گیرنده را نخواهید داشت. (ماده 34 دستورالعمل اجرایی نظارت بر فعالیت صرافی ها)

📌8- مانیمکس کلیه تراکنش های مالی  را با تیم حرفه ای با استانداردهای ضدپولشویی تطبیق می دهد و بر اساس دستورالعمل قانونی دولت ها عمل می کند. حواله با مانیمکس شما را مطمئن می کند که پول شما از مسیر درست و بدون دردسر و گرفتاری بعدی ارسال می شود. همکاران ما برای این موضوع آموزش های لازم و کافی را به صورت حرفه ای و تخصصی دریافت کرده اند و در صورت نياز مشاوره هاي لازم را به شما ارائه خواهند داد. (ماده 40 دستورالعمل اجرایی نظارت بر فعالیت صرافی ها)

📌9- سخت گیری های جدی و هوشمند مانیمکس در زمینه رعایت قانون و تطبیق با استانداردهای بین المللی انتقال پول، خوشبختانه باعث شده عمدتا مشتریان قانونمند و معتبر به ما مراجعه کنند و تعداد مشتریان پرریسک و بی توجه به قانون با پول های مشکوک در سيستم مانیمکس تقریبا به صفر برسند. ارسال حواله با مانیمکس شما را مطمئن می سازد که شما حتی به صورت غیرمستقیم نیز در چرخه پول های سیاه و غیرقانونی گرفتار نمی شوید.

📌10- مانیمکس یک گروه مالی خانوادگی است. شغل اصلی و اول ما فقط صرافی است. ما درگیر هیچ فعالیت مالی و جانبی دیگری نیستیم. بر کار خود تمرکز لازم را داریم و تلاش می کنیم کارمان را به صورت تخصصی و حرفه ای با تمام زوایا و ریزه کاری های مربوط به انتقال ارز به صورت درست و دقیق انجام دهیم. این سیاست کاری اصلی مانیمکس در تمام شعبه ها هست و تمامی همکاران ما نیز متعهد به رعایت این اصول حرفه ای هستند. کار با حرفه ای ها برای شما نیز لذت بخش و بی حاشیه خواهد بود.